close

FF2948611363F69E621406D6EBB84E86_800  

 


The snow glows white on the mountain tonight
今晚霜雪染白了山巔

Not a footprint to be seen
看不見任何足跡

A kingdom of isolation
一個遺世獨立的國度

and it looks like I'm the queen
看來我似乎是此處的女王

The wind is howling like this swirling storm inside
席捲而來的狂風怒號著

Couldn't keep it in
無法遏止了

Heaven knows I've tried
上天明白我試過了


Don't let them in, Don't let them see
別讓他們進入,別讓他們看見

Be the good girl you always have to be
要一直必須當個優秀女孩

Conceal don't feel, Don't let them know
掩飾起來,不去感覺,別讓他們知情

Well, now they know
好吧,現在他們都知道了


Let it go, Let it go
隨它去吧,隨它去吧

Can't hold it back anymore
已經無法再壓抑了

Let it go, Let it go
隨它去吧,隨它去吧

Turn away and slam the door
轉身離去並甩上門

I don't care what they're going to say
我不在乎他們會說什麼

Let the storm rage on
讓暴風興起肆虐吧

The cold never bothered me anyway
就算再怎麼冷,也無法擾亂我


It's funny how some distance makes everything seem small
有趣的是,距離讓一切顯得微小

And the fears that once controlled me can't get to me at all
曾支配過我的恐懼,無法再對我造成影響


It's time to see what I can do
是時候看看我能夠做什麼了

To test the limits and break through
測試自己的底限並有所突破

No right, no wrong, no rules for me
沒有是非和規矩限制我

I'm free
我是自由的


Let it go, Let it go
隨它去吧,隨它去吧

I am one with the wind and sky
風和天空與我同在

Let it go, Let it go
隨它去吧,隨它去吧

You'll never see me cry
你不會再看到我流淚

Here I stand and here I stay
我就站在這裡,此地就是我的容身之所

Let the storm rage on
讓暴風興起肆虐吧


My power flurries through the air into the ground
我這股奔騰的力量上天入地

My soul is spiraling in frozen fractals all around
我甚囂而上的精力四處凝冰成形

And one thought crystalizes like an icy blast
一念之間如冰霜般結成晶體

I'm never going back
我不會再回首

The past is in the past
過往已矣


Let it go, Let it go
隨它去吧,隨它去吧

And I'll rise like the break of dawn
我會如旭日東昇般重生

Let it go, Let it go
隨它去吧,隨它去吧

That perfect girl is gone
那個完美的理想女孩已不再

Here I stand in the light of day
我就站在這裡,於陽光之中

Let the storm rage on
讓暴風興起肆虐吧

The cold never bothered me anyway
就算再怎麼冷,也無法擾亂我


 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    PiscesDai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()